Storing melden zakelijk

Storing melden

Storing melden

Storing melden

Wouda beschikt over een 24 uurs storingsdienst. Bij storingen kunt u direct bellen met onze afdeling Service.

 0321 – 38 60 40

Buiten kantooruren wordt u doorverbonden met onze meldkamer.
Na het opnemen van de storing neemt de storingsmonteur binnen één uur contact met u op.

Werken bij Wouda | Administratie | Service | Installatie | Onderhoud

Heeft u een onderhoudscontract met storingsabonnement bij ons, dan worden de afgesproken tarieven gehanteerd. Heeft u geen onderhoudscontract bij ons, dan gelden de gangbare storingsdienst tarieven.

Tijdens het aanmelden van de storing, worden u een aantal vragen gesteld:

  • Naam
  • Adres
  • Telefoonnummer en eventueel een e-mailadres
  • Beschikt u wel/niet over een storingsabonnement bij ons
  • Door wie is de installatie / apparatuur geleverd
  • Het eventuele merk, type en/of productnummer van het apparaat
  • Indien er op het toestel een display zit, welke code wordt hierop vermeld

Wilt u meer weten over zakelijke service en onderhoudscontracten?Bel onze afdeling Service 0321 – 38 60 40 of mail ons op service@wouda.nl.