Storing melden particulier

Storing melden

Storing melden

Door de hoge gasprijzen en een tekort aan materialen en technici,
is het extreem druk op onze cv-serviceafdeling. De wachttijden lopen
daardoor verder op dan u van ons gewend bent. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Bent u nog geen cv-onderhoudsklant bij Wouda?
Dan kunnen wij u helaas momenteel niet helpen.

Bedankt voor uw begrip en excuses voor het eventuele ongemak.

Wouda - Dronten - Service & Onderhoud

Storing melden

Wouda beschikt over een 24 uurs storingsdienst. Bij storingen kunt u direct bellen met onze afdeling Service.

 0321 – 38 60 40

Buiten kantooruren wordt u doorverbonden met onze meldkamer.
Na het opnemen van de storing neemt de storingsmonteur binnen één uur contact met u op.

Wouda bestelauto
Werken bij Wouda | Administratie | Service | Installatie | Onderhoud

Heeft u een onderhoudscontract met storingsabonnement bij ons, dan worden de afgesproken tarieven gehanteerd. Heeft u geen onderhoudscontract bij ons, dan gelden de gangbare storingsdienst tarieven.

Tijdens het aanmelden van de storing, worden u een aantal vragen gesteld:

  • Naam
  • Adres
  • Telefoonnummer en eventueel een e-mailadres
  • Beschikt u wel/niet over een storingsabonnement bij ons
  • Door wie is de installatie / apparatuur geleverd
  • Het eventuele merk, type en / of productnummer van het apparaat
  • Indien er op het toestel een display zit, welke code wordt hierop vermeld

Wilt u meer weten over zakelijke service en onderhoudscontracten?
Bel onze afdeling Service 0321 – 38 60 40 of mail ons op service@wouda.nl.